REKLAMACJE
Na wszystkie towary oferowane w naszym sklepie jest 24-miesięczna gwarancja. Gwarancja rozpatrywana jest tylko i wyłącznie za okazaniem faktury VAT lub paragonu. Obejmuje ona wady ukryte powstałe podczas produkcji.
Reklamacja rozpatrywana jest przez wykwalifikowanego w tej dziedzinie specjalistę ds. oceny jakości obuwia. Termin rozpatrzenia reklamacji to 30 dni od daty odebrania przez nas przesyłki. Termin ten dotyczy poinformowania Klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z Ustawą Rady Ministrów z dn. 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (DZ.U. NR 141 poz.1176). Konsument reklamuje produkt na własny koszt.
Do paczki należy dołączyć wypełniony FORMULARZ REKLAMACYJNY oraz ksero dowodu zakupu. Reklamowany towar należy odesłać na własny koszt na adres podany na formularzu reklamacyjnym.
Jeśli reklamacja zostanie uznana towar odsyłamy na własny koszt, jeśli zaś reklamacja zostanie uznana za niezasadną koszty transportu (20 zł) pokrywa Klient.
Reklamacji NIE podlegają:
-
uszkodzenia powstałe poprzez nieprawidłowy dobór rozmiaru,
-
uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowanie towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem,
-
buty użytkowane po za obiektami sportowymi (hala, sala gimnastyczna, orlik, boiska piłkarskie),
-
naturalne zużywanie się produktu,
-
uszkodzenia mechaniczne (otarcia, rozcięcia),
-
uszkodzenia powstałe przez brak pielęgnacji oraz konserwacji produktu,
-
uszkodzenia świadomie pogłębiane przez dalsze użytkowanie produktu.
Kontakt w sprawach reklamacji:
info@mas-sport.pl
tel. 536 55 66 78
Poniedziałek – Piątek: 9.00 – 18.00